Наступність у роботі ДНЗ та ЗНЗ

НЕПЕРЕРВНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

(Сердюк В.Г., методист районного методичного кабінету відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації)

ПЕРЕХІДНИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ МІЖ ДОШКІЛЬНИКОМ І МОЛОДШИМ ШКОЛЯРЕМ

(Оранська І.В., методист районного методичного кабінету відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації)

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ДНЗ ТА ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

(Ошега З.С., методист районного методичного кабінету відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації)

НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ І ПОЧАТКОВОЮ ЛАНКАМИ ОСВІТИ

(Трипадуш Т.В., вчитель початкових класів Чечеліївської ЗШ I-III ст)

ПЛАН СПІВПРАЦІ ШКОЛИ ТА ДИТЯЧОГО САДКА

(Баканьова С.В., вчитель початкових класів Червонокостянтинівської ЗШ I-III ст)

РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПО ВПРОВАДЖЕННЮ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДНЗ ТА ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ В УМОВАХ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ

(Круглик С.М, вчитель початкових класів Червонокостянтинівської ЗШ I-III ст)


НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ ДИТЯЧОГО САДКА І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

(Воронцова Л.В., вчитель початкових класів, в. о. директора Водянського НВК)

(Дудук Ю.М., завідувач Луганським ДНЗ "Сонечко")


ВІД ДОШКІЛЬНИКА ДО ШКОЛЯРА КРОКУЄМО СТЕЖИНОЮ ЕЙДЕТИКИ

(Лепська Л.П., в.о. завідувача Петрівського дошкільного навчального закладу №2 "Сонечко")


НОВІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

(Пустовойтенко Р.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Новостародубської ЗШ I-III ст)

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ МЕТОДИКИ ТРВЗ (ТЕОРІЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАДАЧ)

(Петрова А.М., учитель початкових класів Новостародубської ЗШ I-III ст)

СПІЛЬНА РОБОТА ШКОЛИ ТА ДНЗ ЩОДО УПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ ПОЧАТКОВОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(Бас О.В., завідувач Червонокостянтинівського  ДНЗ «Сонечко»)


З РАДІСТЮ ДО ШКОЛИ

(Стрижак Л. М., учитель початкових класів Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст)


РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ЛАНКАМИ ОСВІТИ

(Дідик А.М., заступник директора  з навчально – виховної роботи Зеленської  загальноосвітньої школи І – ІІ ст)


НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

(Бондарєва Н.П., заступник з навчально-виховної роботи Іскрівської ЗШ І-ІІІ ст)

«СЬОГОДНІ ДОШКІЛЬНЯТА, А ЗАВТРА ШКОЛЯРІ»

(Педан А.М., вихователь Петрівського  ДНЗ №2 «Сонечко»)


СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ)

(Бабенко Т.І., вихователь Петрівського ДНЗ №2 «Сонечко»)

(Погорєла  Т.М., заступник  з навчально-виховної роботи Володимирівської ЗШ  І-ІІІст)


НАСТУПНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА В РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО ТА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

(Біла В.М., директор Зеленської ЗШ І – ІІ ст)

АСПЕКТИ КОМФОРТНОГО ПЕРЕХОДУ ДИТИНИ З ДИТСАДКА В ШКОЛУ

(Сімкович  С.А., вихователь Іскрівського  ДНЗ)


НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИТЯЧОМУ САДКУ - ЗАПОРУКА УСПІХУ У ШКОЛІ

(Кіяшко Т.В., керівник гуртка Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»)


СПІЛЬНА РОБОТА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І ШКОЛИ

(Олійник Т.М., вихователь – методист Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»)

ЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

( Швець Н.В., інструктор з фізичної культури Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»)


ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ПЕРЕХОДІ ВІД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАННЯ В ШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

(Гришаєва О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Ганнівської ЗШ І -ІІІ ст..)
















8 комментариев:

  1. Всі статті дуже цікаві, сприяють встановленню тісних звязків між двома ланками - дошкільною і початковою. Ми працюємо з дуже вразливою категорією дітей. Саме від вихователя залежать перші успіхи дитини, а вчитель підтримає ті паростки , які уже є, не загубить жодного. САме співпраця сприяє створенню комфортних умов для кожного дошкільника та учня початкових класів.

    ОтветитьУдалить
  2. Переглянула всі подані матеріали. Взяла для себе особисто та для своєї творчої групи з питань наступності багато нового і цікавого. Прекрасна форма роботи і взаємообміну досвідом. Непогано було б організаторам клнференції подані матеріали опублікувати окремою збіркою.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так, матеріали статей корисні та цікаві. Але дуже б хотілося, щоб педагоги з великим багажем досвіду могли поділится не лише теоретично, а й на практиці.

      Удалить
  3. Матеріали статтей лаконічні, цікаві, актуальні. Мені допомогли розширити педагогічний кругозір та поповнити свою методичну скарбничку новими знаннями.

    ОтветитьУдалить
  4. Питання наступності між ДНЗ та школою є досить актуальними. В матеріалах статтей достатньо різнобічно висвітлена робота школи щодо співпраці з дитячим садком.Думаю, що це допоможе вчителю створювати комфортні умови навчання і виховання для тих дошкільнят, які прийдуть у перший клас.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  6. Переглянула всі подані матеріали. Всі статті дуже цікаві. В своїх матеріалах автори досить чітко і доступно висвітлили питання наступності у роботі між ДНЗ та початковою ланкою.

    ОтветитьУдалить
  7. Я вважаю, що проблема наступності між дошкільною та початкової ланками освіти в даний час є досить актуальною, тому, що сформовані навички культури поведінки дитини в дошкільному віці стають тим фундаментом, на який спирається учитель у початкових класах. Усі переглянуті статті та презентації дуже цікаві. Буду використовувати їх у своїй діяльності. Дякую колегам за корисні та змістовні матеріали.

    ОтветитьУдалить