Психологічний супровід забезпечення неперервної освіти

(Фесенко С.В., методист-психолог районного методичного кабінету відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації)

САМООЦІНКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ

(Деркач Т.Г., практичний психолог Чечеліївської ЗШ I-III ст)

СУЧАСНІ ВИХОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

(Новохатько О.І., вчитель початкових класів Чечеліївської ЗШ I-III ст)

СИСТЕМА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

(Лисиціна Г.В.,  практичний психолог Луганської ЗШ І – ІІІ ступенів та  Луганського  ДНЗ «Сонечко»)


БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ «Як розвивати увагу дитини»

(Біденко І.А., вчитель початкових класів Новостародубської ЗШ I-III ст)


РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ В РОБОТІ ТВОРЧОЇ ГРУПИ З ПИТАННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ В СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ

(Васяніна В.В., практичний психолог Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ст)


ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

(Манжос Т.В., вихователь Новостародубського ДНЗ № 1 « Дзвіночок»)


ДО ШКОЛИ З РАДІСТЮ ТА ІНТЕРЕСОМ

(Плис О.В., вчитель початкових класів  Петрівської ЗШ І-ІІІ ст)


ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ В РОЗВИТКУ

(Гребеневич Т.О.,  практичний психолог Балахівської  ЗШ  І-ІІІ ст)


БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ Виступ на тему: Ми йдемо у школу

(Горністова І.А., практичний психолог Петрівської ЗШ I ст., філії НВО)

АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ ДО НОВИХ УМОВ НАЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

(Горністова І.А., практичний психолог Петрівської ЗШ I ст., філії НВО)

ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

(Коробка Я.В., практичний психолог Петрівського ДНЗ  №1 «Рудана»)

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1 КЛАСУ ДО УМОВ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

(Гришаєва О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Ганнівської ЗШ І-ІІІ ст..)


































3 комментария:

  1. Переглянувши матеріали даного напрямку роботи конференції, можу сказати, що всі статті цікаві, змістовні, розкривають проблему конференції. В своїх матеріалах автори досить чітко і доступно висвітлюють питання наступності у роботі між дошкільною та початковою ланками освіти. Дякую колегам за їх матеріали. Їх неодмінно використаємо у співпраці з дошкільним навчальним закладом.

    ОтветитьУдалить
  2. Сьогодні психологічній підтримці будь-яких процесів надається значна увага. Як же раніше школи працювали без психологів? Тому вважаю, що на шкільних психологах лежить значна відповідальність, особливо на етапі адаптації дітей першого року навчання: психолог повинен бути методично грамотним, не байдужим, надзвичайно любити дітей, людей і мати СТРАШШШШЕННЕ бажання їм допомогти. Практичний психолог - ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ЛІКАР.

    ОтветитьУдалить
  3. На мій погляд, психологічна служба в освітньому просторі існує - і це головне. А все інше можна доповнити, змінити, перекроїти...
    Багато чого залежить від особистих рис тієї людини, що працює в системі "людина-людина". Тому всім практичним психологам бажаю витримки, терпіння і незгасаючого бажання допомогати іншим.

    ОтветитьУдалить